Mesafeli Satış Sözleşmesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1 - TARAFLAR

1.1. Satıcı
Unvan: Otoprestij
Telefon: +90 530 880 0775
E-posta: otoprestijtr@gmail.com

Adres: Aşağıdudullu mah. Yankı sok. NO 37 D5 Ümraniye / İstanbul

 

MADDE 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu sözleşmenin konusu, Alıcı'nın Satıcı'ya ait otoprestij.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

MADDE 3 - GENEL HÜKÜMLER

4.1. Alıcı, otoprestij.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul eder.

4.2. Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Alıcı'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde belirtilen süre içinde Alıcı veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

4.3. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve bedelinin Alıcı'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.4. Ürünün tesliminden sonra Alıcı'ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanımı nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini Satıcı'ya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde Satıcı'ya iade etmekle yükümlüdür. Bu takdirde nakliye giderleri Alıcı'ya aittir.

4.5. Satıcı mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeniyle sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Alıcı siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesini talep edebilir. Alıcı'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 14 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir.

MADDE 4 - CAYMA HAKKI

5.1. Alıcı, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içinde cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde Satıcı'ya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

5.2. Cayma hakkının kullanılması halinde:
a) Alıcı, cayma hakkını kullanmasını takip eden 10 gün içinde ürünü Satıcı'ya geri göndermek zorundadır.
b) Cayma hakkının kullanılmasından itibaren 14 gün içinde ürün bedeli Alıcı'ya ödediği şekilde iade edilir.
c) Ürünün iade gönderim bedeli Satıcı'ya aittir.

MADDE 5 - CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI DURUMLAR

6.1. Alıcı'nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.

6.2. Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçme ihtimali olan ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.

6.3. Alıcı tarafından ürünün beğenilmemesi, beklentileri karşılamadığı düşünülmesi veya kişisel zevk ve tercihlere uymadığı gerekçesiyle yapılan iadeler kabul edilmez. Ürün, iade koşullarına uygun olsa dahi, yalnızca beğenmeme gibi sebeplerle cayma hakkı kullanılamaz.

6.4. Ürünlerin, alıcının cihazları veya sistemleriyle uyumluluk sağlamaması sebebiyle yapılan iadeler kabul edilmez. Alıcı, ürünü satın almadan önce uyumluluk konusunda gerekli araştırmayı yapmalıdır.

MADDE 6 - UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

İşbu sözleşmeden doğabilecek uyuşmazlıklarda, Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

MADDE 7 - YÜRÜRLÜK

İşbu sözleşme, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylandıktan sonra geçerlilik kazanır ve taraflarca imza altına alınmış sayılır.

Değişim İşlemlerine İlişkin Ek Bilgilendirme

Değerli müşterilerimiz,
Tarafımıza iletilen değişim talepleri doğrultusunda gerçekleştirilecek işlemler kapsamında, oluşan lojistik ve operasyonel maliyetlerin karşılanabilmesi adına, değişim sürecine dahil olan kargo gönderim ücretleri ile ambalaj ve paketleme giderleri müşteriye yansıtılmaktadır. Bu doğrultuda, değişim talebiyle gerçekleştirilecek işlemlerde, her iki yönlü kargo ücretine ek olarak sabit bir ambalaj/paketleme bedeli sipariş toplamından mahsup edilerek işlem gerçekleştirilecektir.

Bu uygulama, ürünlerin güvenli şekilde tarafımıza ulaşması ve yeni ürün gönderiminin aynı titizlikle sağlanabilmesi amacıyla 01.05.2025 tarihinden itibaren yürürlüğe alınmıştır.

Canlı Destek Hizmeti

Sipariş öncesi ve sonrası bizlerle +90 530 880 0775 numaralı WhatsApp hattımızdan iletişime geçebilirsiniz 💬

İletişime geçen tüm müşterilerimize en geç 1 ila 3 dakika arasında geri dönüş yapıyor, uyumluluk / garanti süreleri / teknik destek / kurulum desteği konularında yardımcı oluyoruz 🙏

Güvenli Ödeme

Çözüm ortağımız PayTR Sanal Pos Teknolojileri Sayesinde, tüm bilgileriniz SHA-256 şifreleme yöntemiyle güvenle korunmakta ve 3. bir platform ile paylaşılmamaktadır.

Ayrıca müşterilerimizin memnuniyetini arttırmak adına Kapıda ( Nakit, Banka & Kredi Kartı ) ödeme seçeneğini de aktif hale getirdik 📦

Tüm Türkiye'ye 48 SAATTE ÜCRETSİZ Kargo

Tüm siparişlerinizi ertesi iş günü kargoya teslim ediyor, 48 saat içerisinde Türkiye'nin dört bir yanına ulaştırıyoruz 🛩️

Tüm bu işlemleri yaparken paketleme ve kargo ücreti "Almıyoruz"